Search


 
Issue Title
 
No 11 (2022): ArDIn. Arte, Diseño e Ingeniería Screencasts y las TIC para la revisión de prácticas de laboratorio en la Educación Superior = Screencasts and ICT for review of laboratory practices in Higher Education Abstract  PDF (Español (España))
Sofía Escudero Fernández, José Ángel Aranda Domingo
 
No 6 (2017): ARDIN. ARTE, DISEÑO E INGENIERÍA La influencia del espacio, la ciudad y la Cultura Maker en educación = The influence of space, the city and maker culture in education Abstract  PDF (Español (España))
Yolanda Garcia Rodriguez, Silvia Carrascal Domínguez
 
No 5 (2016): ARDIN. ARTE, DISEÑO E INGENIERÍA El dibujo de la figura humana “Avatar” como elemento para el desarrollo de la creatividad y aprendizaje a través de la gamificación en Educación Primaria = The drawing of the human figure "Avatar" as an element for the development of creativity and learning through gamification techniques in Primary Education Abstract  PDF (Español (España))
Felipe García Gaitero, Silvia Carrascal Domínguez, Víctor Renobell Santaren
 
No 9 (2020): ARDIN. ARTE, DISEÑO E INGENIERÍA Flipped Classroom: Aplicación práctica empleando Lessons en las prácticas de laboratorio de una asignatura de Ingeniería = Flipped Classroom: practical application using Lessons in lab practice for an Engineering subject. Abstract  PDF (Español (España))
Sofia Escudero Fernández
 
No 11 (2022): ArDIn. Arte, Diseño e Ingeniería Cuerpos atentos, espacios vividos y trazos pensantes. Cartografías de movimiento para el aprendizaje en el área de diseño digital y multimedia y arquitectura = Conscious bodies, lived spaces and thinking strokes. Motion cartography for learning in the area of digital and multimedia design and architecture Abstract  PDF (Español (España))
Alba Soto
 
1 - 5 of 5 Items

Search tips:

  • Search terms are case-insensitive
  • Common words are ignored
  • By default only articles containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
  • Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
  • Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
  • Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
  • Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
  • Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"